piątek, 19 lutego 2016

Start!

Nosiłem się z zamiarem utworzenia nowego bloga od czasu oficjalnego zakończenia działalności Blogu Tematycznego. Sprawdziłem i okazało się, że minęły dwa lata od kiedy RosjaPL zakończył swoją edukacyjną i społecznie użyteczną działalność. Nowy blog nie ma aż takich ambicji. Od A do De! powstał wyłącznie po to aby autor mógł zrzucić to co mu ciąży. W celach terapeutycznych i być może autopoznawczych. Być może dzięki temu uda mi się przez kolejne dwa lata pożyć nie popadając w obłęd.
Takie jest założenie, chociaż prawdopodobnie się mylę...

Skąd wziął się tytuł?
Zerżnąłem go od niezrównanego Marka Motasa. Tak, chodzi o tego od wywiadu z tow. Wiesławem, sławnym poetą ... kojarzysz? A monolog wielkanocny o kurze i kogucie? W mojej opinii Pan Motas obok Mariana Załuskiego to szczyt kabaretowego Parnasu. Tak myślę, ale, oczywiście mogę się mylić.




Czy to wystarczy? Czy pochodzenie tytułu określa linię programową bloga? Z grubsza, tak lecz nie obiecuję, że zawsze będzie "beka". Częściej czarna rozpacz ale mogę się mylić, w końcu wszyscy wiemy, że blogi żyją własnym życiem a samo życie też ma swoje fochy i kierunek, w którym wspólnie podążymy może nas zaskoczyć.
Start!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz